CREATE ACCOUNT

ΣΤΟΙΧΟΙ

  • Συνεργασία
  • Θετική επικοινωνία
  • Ευχάριστο περιβάλλον
  • Θετικές ερμηνείες

Σημαντικές πληροφορίες

  • Τα σεμινάρια πραγματοποιούνται στον εργασιακό χώρο.
  • Η συχνότητα των σεμιναρίων αποφασίζεται ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρίας.
  • Η μέρες και ώρες αποφασίζονται κατόπιν συνενόησης με την εταιρία.
  • Παρέχεται ειδικό κόστος για ατομική συμβουλευτική στους εργαζομένους της εταιρίας.

To άγχος επηρεάζει τις εργασιακές σχέσεις!

Το άγχος είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τις τεταμένες αλληλεπιδράσεις με τους συναδέλφους και τους επιβλέποντες, λέει ο Bob Losvyk, συγγραφέας του βιβλίου "Get a Grip!: Ξεπερνώντας το άγχος και την άνοδο στον εργασιακό χώρο". Τα συνδυασμένα συναισθήματα της αδυναμίας και της απελπισίας δημιουργούν αυξημένες ευαισθησίες σε όλες τις μορφές κριτικής, άμυνας, κατάθλιψης, παράνοιας για την ασφάλεια της εργασίας, ζήλια και δυσαρέσκεια προς τους συναδέλφους που φαίνεται να έχουν τα πάντα υπό έλεγχο, χαμηλής πυρασφάλειας, εκτίμηση και απόσυρση.

Το εργασιακό άγχος επηρεάζει την υγεία!

Εκτός από τους πονοκεφάλους, τις διαταραχές του ύπνου, τα προβλήματα όρασης, την απώλεια ή αύξηση του σωματικού βάρους και την αρτηριακή πίεση, το άγχος επηρεάζει τα καρδιαγγειακά, γαστρεντερικά και μυοσκελετικά συστήματα, λέει ο Richard Weinstein, συγγραφέας του «The Stress Effect». Αν δεν αισθάνεστε καλά, δεν πρόκειται να κάνετε την δουλειά σας καλά. Επιπλέον, οι μέρες άδειας ασθενείας που λαμβάνεται για να ξεκουραστεί ο εργαζόμενος και να αναρρώσει από ασθένειες που σχετίζονται με το στρες συχνά σημαίνει ότι η εργασία συσσωρεύεται μόνο κατά τη διάρκεια της απουσίας σας και, συνεπώς, δημιουργεί ακόμα περισσότερο άγχος για το πώς να καλύψετε τη διαφορά μόλις επιστρέψετε.

Σεμινάρια επικοινωνίας για εταιρίες

Είναι αλήθεια οτι εταιρίες και οργανισμοί μπορεί να αναπτύξουν στάσεις, πεποιθήσεις και συμπεριφορές που δεν είναι καθόλου βοηθητικές. Αυτά τα στοιχεία ενθαρρύνουν την αναστάτωση και κακές επιλογές δράσης. Αυτά τα στοιχεία δεν είναι συμβατά με την "καλή επικοινωνία" και ως αποτέλεσμα έχουν την χαμηλή αποδοτικότητα των εργαζομένων και την χαμηλή αποτελεσματικότητα της εταιρίας.

Μέσα σε μία εταιρία όπου ο ενδοεταιρικός ανταγωνισμός είναι μεγάλος, δημιουργείται μία "τοξική ατμόσφαιρα" μέσω σχολίων όπως:

"έχει μέσον και πήρε προαγωγή", "αυτοί είναι κλίκα", "πρόσεχέ τον! καρφώνει τι κάνουμε και τι λέμε στον τάδε" ....... και πληθώρα παρόμοιων σχολιασμών.

Τέτοια τοξικότητα μπορεί να είναι μικρή, μέτρια ή μεγάλη σε ένα εργασιακό περιβάλλον. Μερικές φορές το πρόβλημα είναι οτι ο εργασιακός χώρος πρέπει να αντιμετωπίσει και να διαχειριστεί επικοινωνίες με άλλα εργασιακά μέρη που έχουν τέτοιες συμπεριφορές επίσης. Ό,τι και να συμβαίνει, από όπου κι αν προέρχεται αυτή η τοξικότητα υπάρχει ένας πρακτικός τρόπος μάθησης που διδάσκει δεξιότητες και εργαλεία να καταλαβαίνουν και να διαχειρίζονται  τους "προκλητικούς" ανθρώπους και καταστάσεις με έξυπνο τρόπο και να αναγνωρίζετε, να εξετάζετε και να αλλάζετε τις δικές σας προσωπικές μη βοηθητικές στάσεις και συμπεριφορές όταν απαιτείται, με έναν γρήγορο παρεμβατικό τρόπο που είναι πολύ αποτελεσματικός.

Το βαθύτερο πρόβλημα στις σχέσεις εντός μία εταιρίας, έγκειται στον τρόπο που ο κάθε ένας εργαζόμενος, σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εταιρίας και να ανήκει, φέρει τις προσωπικές τους πεποιθήσεις για τον εαυτό του και τους άλλους μέσα στις καταστάσεις που προκύπτουν, με ερμηνείες λαθεμένες και διαστρεβλωμένες για ένα εργασιακό συμβάν, για έναν άλλο συνάδελφο, για τους ανωτέρους κ.α.

Αυτός ο λάθος τρόπος που χρησιμοποιείται άθελά τους έχει συνέπειες για τον ίδιο τον εργαζόμενο, για τους συναδέλφους και συνολικά για την εταιρία και το δυναμικό της.

Μέσα από τα τα σεμινάρια επικοινωνίας για εταιρίες, αναλύοντας καθημερινές καταστάσεις και συμβάντα, σχέσεις και επικοινωνίες μεταξύ των εργαζομένων, επιτυγχάνεται η ρεαλιστική τοποθέτηση του "τι συνέβη πραγματικά", τι είναι αυτό που κάνει τον κάθε εργαζόμενο να νιώθει στρες, εχθρικότητα, αντιπαλότητα, αντιπάθεια και όλα αυτά τα αρνητικά συναισθήματα που ως αποτέλεσμα έχουν την τελική πορεία και αποτελεσματικότητα του κάθε ένα ξεχωριστά μέσα στην εταιρία αλλά και της εταιρίας συνολικά.

Οι εργαζόμενοι μια εταιρίας μαθαίνουν μέσω εποικοδομητικής επικοινωνίας:

  • Να μην ερνηνεύουν με οδηγό τις γενικές προσωπικές τους εμπειρίες
  • Να βλέπουν σε ρεαλιστική παράμετρο τις αρνητικές καταστάσεις
  • Να αποφεύγουν τα επικοινωνιακά λάθη "νομίζοντας οτι"
  • Να λειτουργούν για το σύνολο και όχι ατομικά
  • Να νιώθουν θετικά μέσα στην εργασία τους
  • Να είναι αποδοτικοί και συνεργάσιμοι
  • Να αποβάλλουν το στρες
TOP
Close